رفتن به محتوای اصلی
پاسخگویی 24 ساعته سامانه 137 شهرداری قم

راهنمایی زائران به‌صورت تلفنی در سامانه 137 شهرداری قم/ ثبت بیش از 3 هزار تماس در 3 روز نخست سال

مطلب بدون عنوان 719
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم آمار پاسخگویی سامانه 137 تا روز سوم فروردین‌ماه را بیش از 3 هزار تماس عنوان کرد.

به گزارش شهرنیوز؛ مهدی کلانترزاده با اشاره به فعالیت سامانه 137 شهرداری قم به‌صورت 24 ساعته و در تمامی ایام سال گفت: با تمهیدات در نظر گرفته‌شده این سامانه در ایام نوروز به‌صورت فوق‌العاده در حال ارائه خدمات و پاسخگویی به شهروندان و زائران خواهد بود.

وی آمار پاسخگویی این سامانه تا روز سوم فروردین‌ماه را بیش از 3 هزار تماس عنوان کرد و افزود: راهنمایی زائران و مسافران، اسکان فرهنگیان و ثبت‌نام تورهای قم‌گردی ازجمله موضوعاتی بود که در ایام نوروز به‌صورت ویژه مورد پاسخگویی در این سامانه قرارگرفته است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم همچنین ثبت موضوعات دیگر ازجمله نظارت بر خطوط اتوبوس‌رانی، نظافت  و پاک‌سازی معابر را از دیگر موضوعات درخواست‌های ثبت‌شده در این سامانه دانست و تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی و بارش نزولات آسمانی در روزهای اول و دوم فروردین‌ماه، بخشی از درخواست‌های شهروندان نیز مربوط به موضوع آب‌گرفتگی معابر بوده است.

کلانترزاده همچنین آمار تماس‌ها و درخواست‌های ثبت‌شده در روز 29 اسفند را نیز 1240 تماس اعلام کرد و گفت: در ایام پایانی سال با توجه به تکاپوی شهروندان قبل از آغاز سال نو و حضور زائران و مسافران و همچنین برنامه‌های مختلف نوروزی، حجم فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهری نیز افزایش‌یافته و درخواست‌های شهروندان نیز به همین دلیل شاهد رشد بوده است.

وی سامانه 137 را تنها مرجع راهنمایی تلفنی زائران و مسافران به‌صورت شبانه‌روزی در قم دانست و ادامه داد: اطلاعات سایر دستگاه‌های استانی نیز برای ارائه به زائران و مسافران در بانک اطلاعاتی این سامانه درج‌شده است تا بتوانیم پاسخگویی کاملی به نیازهای زائران و مسافران داشته باشیم.

 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/nMN1